Diğer Hizmetlerimiz

Türkiye'de Sağlık

Türkiye, bu sektörde yer alan farklı plan ve bölümlerin varlığından dolayı çok karmaşık bir sağlık siste...

Tıbbi Koçluk

Sağlıkta ve hastalıkta kişiye/firmaya özel sağlık temsilcilerimizle sağlık bilgilerini değerlendirerek, uzman sağlık ekipl..

Kronik Hasta Takibi

Hipertansiyon, Diyabet, KOAH gibi düzenli takip ve tedavi süreci gerektiren hastalıkların sistemli bir program doğrultusun..

İkinci Görüş

Moneta Digital Sağlık Platformu içinde yer alan Tıbbi 2.Görüş programımız; kişilerin tedavisi hassasiyet gerektiren hastal..

VIP Transfer

Yoğun iş koşulları, sorumluluklar, refakat edecek kişi bulamama, nasıl ve nereye gidileceğini bilememe, otopark sorunu gib..

Çağrı Merkezi

Klasik çağrı karşılama ötesinde online görüşme (doktor), transfer, memnuniyet anketi, hasta ve hastalık takibi başta olmak..

Hasar Yönetimi

Sağlık Sigortacılığı ve Hasar Değerlendirme konusunda tecrübeli medikal kadromuzla, sağlık giderlerinizin yönetimine Sandı..

Risk Değerlendirme

"Poliçe", antlaşma anlamına gelmektedir ve el sıkışıldığı üzere sigortacının taahhüt ettiği teminatları, hakları..

Mutlu Hastalar

Nitelikli Doktorlar

Kaliteli İş

Ödül

Ücretsiz Danışma

Şimdi Randevu Oluştur

Bizi ziyaret ederek veya arayarak ücretsiz randevu alın.

sales@manaclinics.com

Maslak Mah. Eski Büyükdere Cad. Giz 2000 Plaza, no:7, D:34, Sarıyer/İSTANBUL